Proč nakoupit právě u nás?

  • Garance nízkých cen a vysoké kvality spojené s profesionální zákaznickou podporou.
  • Víme co prodáváme a jsme profíci v oboru.
  • Provozujeme dvě moderní kamenné prodejny v Praze a Plzni. Veškeré námi nabízené zboží je možné si na prodejnách   prohlédnout popřípadě se o nákupu poradit s vyškolenými prodejci. 
  • 10 let zkušeností na českém trhu, aktivní působnost firmy Quikset s.r.o. na trzích v západní Evropě
  • Vše námi nabízené zboží je možné vrátit do 14ti dnů a to bez udání důvodu* – můžete požadovat výměnu za jiný kus, či vrácení peněz.
  • Vlastní servisní středisko díky kterému řešíme veškeré reklamace použitého zboží až 3x rychleji než konkurence. 
  • Veškerá použitá elektronika je před uvedením do prodeje pečlivě zkontrolována technikem jak po technické, tak vizuální stránce
  • Každý použitý mobilní telefon je prověřen v databázi odcizených telefonů Police ČR, takže u nás máte 100% garanci, že kupujete telefon s jasným a prověřeným původem
  • Na vše použité zboží poskytujeme roční záruku s možností rozšíření 

Poskytujete na použité telefony záruku?

Ano. Na každý každý použitý telefon poskytujeme platnou záruku 12 měsíců.

Proč nabízíte některé nové zboží ve dvou cenových relacích? 

Některé nové kousky můžete opravdu nalézt v nabídce za rozdílnou cenu, přestože se jedná o ten samý nový a nerozbalený telefon. Rozdíl je v povaze nabytí zboží - jelikož zboží vykoupené od fyzických osob (nevhodné dárky, firemní bonusy, telefony od operátorů, atd.) je následně bez možnosti odpočtu DPH, je také jeho finální prodejní cena nižší. Naopak dražší telefony nakoupené od klasických velkoobchodních dodavatelů jsou s možností odpočtu 21% DPH. V ničem jiném se telefon od jeho dražší varianty neliší. Je však nutné upozornit, že pokud nakupujete tzv. na firmu a trváte na využití možnosti odpočtu, musíce zvolit ten produkt, u kterého je odpočet umožněn (což je spravidla dražší varianta). 

Co znaména kategorie A+, A, B a C?

Jelikož prodáváme velké množství telefonů a každý může vypadat zcela jinak, rozhodli jsme se telefony dělit do cenových skupin podle odpovídajícího stavu. Každý si tedy u nás přijde na své :-) Více o rozdělení telefonů do kategorií naleznete zde.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano. Osobní odběr je možný na prodejnách v Praze a Plzni. 

Je možný odpočet DPH u použitého zboží?

Odpočet DPH je možný pouze u nabídek, kde je tato informace výslovně napsána (informace vždy uvedena pod cenovkou daného zboží). Obecně u všech našich nabídek použitého zboží odpočet DPH možný není. V případě, že hledáte telefon s odpočtem, zavolejte na naši zákaznickou linku a zeptejte se operátora, který se Vám pokusí vyjít vstříc. 

Jak mohu provést platbu?

Platbu můžete provést bankovním převodem, kreditní kartou, dobírkou či hotovostí na jedné z naších prodejen. Více o možnostech plateb zde

Jaké logistické přepravce používáte a kolik stojí?

Náš hlavní logistický partner je kurýrní společnost PPL, s kterou máme již dlouholeté zkušenosti. U balíku svěřeného PPL máte jistotu, že bude doručen v pořádku a včas. Tyto výhody oceníte zejména Vy - zákazníci. Dále je možné pro přepravu zásilek využít služeb České Pošty. Více o možnostech přepravy zásilek zde

Kdy mi dorazí objednané zboží?

Veškeré objednávky se snažíme vyřídit co nejrychleji to jde. Zpravidla objednávky které jsou vytvořené před 11 hodinou odesíláme ten samý den. V případě, že objednáváte zboží, které aktuálně skladem není a skladová dostupnost je více dnů, očekávejte prosím doručení se zpožděním dle daného intervalu.

Bude mě v den doručení někdo kontaktovat?

Ano. Ráno v den doručení Vás bude kontaktovat kurýr, který bude mít na autě Vaši zásilku. Kontakt probíhá v drtivé většině formou SMS.

Moje zásilka již byla odeslána, avšak mám problém s doručením. Co mám dělat?
V případě, že Vaše zásilka byla předána dopravci PPL a dostal/a jste od nás sledovací číslo, doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku PPL na čísle: 840 775 775. Zde Vám operátoři rádi poradí a pomohou vyřešit problém.

V případě nutnosti kontaktovat zákaznickou podporu České Pošty, můžete využít zákaznickou linku 840 111 244.

Mám technický problém s telefonem a rád bych jej reklamoval/a. Jaký je správný postup?

Navštivte náš reklamační řád (zde) a řiďte se prosím pokyny. 

Stále jsem neobdržel odpověď na můj dotaz emailem, či přes kontaktní formulář.

V případě, že Vás více jak 24 hodin od Vašeho dotazu nikdo nekontaktoval, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 374440136. Čas od času se stane, že email či kontaktní formulář nedorazí, či spadne do SPAMu. Na naší lince je k dispozici operátor každý pracovní den od 9:00 - 17:00.